مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-11اقتصادي

انتقال آب به ملاشیه اهواز افزایش می یابد


مدیر طرح آبرسانی شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: یک دستگاه پمپ آب خریداری شده و با نصب و راه اندازی آن، ظرفیت انتقال آب به ملاشیه اهواز افزایش خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن کریمی پیش از ظهر امروز سه شنبه در گفت وگویی رسانه ای آخرین وضعیت طرح آبرسانی به منطقه ملاشیه اهواز را تشریح کرد و افزود: برای رفع مشکل تأمین آب آشامیدنی به این منطقه زنجیره ای از کارها در دستور کار قرار دارد که یکی از آن ها طرح ضربتی اجرای خطوط آبرسان است.

مدیر طرح آبرسانی شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه این کارها در سه جز شامل 2 خط 315 میلیمتر و یک خط 200 میلیمتر انجام شده است، افزود: اجرای این کار کافی نبود و باید کارهایی برای تأمین آب پایدار انجام می شد.

کریمی در ادامه جمعیت منطقه ملاشیه را حدود 60 هزار نفر با نیاز آبی 312 لیتر بر ثانیه معادل 27 هزار متر مکعب در شبانه روز با احتساب ضریب حداکثر مصرف روزانه اعلام کرد و ادامه داد: به همین دلیل علاوه بر طرح ضربتی باید سطح تأمین آب مصرفی نیز افزایش یابد تا میزان تولید آب آشامیدنی با میزان مصرف متناسب شود.

وی اضافه کرد: در این رابطه در ایستگاه پمپاژ برداشت خام تأسیسات گروه ملی با اضافه کردن یک دستگاه پمپ 90 کیلووات با ظرفیت تولید و برداشت یک هزار متر مکعب آب در ساعت با دستور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب به ملاشیه اهواز افزایش می یابد

انتقال آب به ملاشیه اهواز افزایش می یابد