مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 13:392023-07-11سياسي

ایجاد بیش از 2000 خانه محیط زیست در سراسر کشور


ایجاد بیش از 2000 خانه محیط زیست در سراسر کشور از مصادیق مردمی سازی محیط زیست است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با سیداحمد عبودتیان دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت، با اشاره تاکید اصل 50 قانون اساسی مبنی بر اینکه حفاظت از محیط زیست وظیفه همگانی است، اظهار کرد: مسؤولین باید اعتقاد پیدا کنند که کشور ما از نظر شاخص های محیط زیستی در آستانه ها قرار گرفته است و برای حفظ داشته های خود می بایست تلاش کنیم.

وی ایجاد بیش از 2000 خانه محیط زیست در سراسر کشور را از مصادیق مردمی سازی محیط زیست دانست و گفت: در کشور 1047 سمن محیط زیستی داریم که ما به دنبال جذب حداکثری این سمن ها برای فعالیت در چارچوب نظام هستیم.

سلاجقه، با اشاره به برگزاری جلسات متعدد مدیران و معاونان سازمان حفاظت محیط زیست با نیروهای جهادی، خاطرنشان کرد: استان البرز به عنوان استان پایلوت برای ارائه آموزش های محیط زیستی به این نیروها انتخاب شده است و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت های این نیروها در سراسر کشور در راستای ارتقای جایگاه محیط زیست بهره بگیریم.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست، ظرفیت نفوذ محیط زیست در جامعه را بسیار بالا توصیف کرد و خواستار حفظ سرمایه اجتماعی محیط زیست در کشور شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از 2000 خانه محیط زیست در سراسر کشور

ایجاد بیش از 2000 خانه محیط زیست در سراسر کشور