مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 08:152023-07-09اجتماعي

یک هزار یادواره شهدا سال تحصیلی آتی در مدارس ایلام برگزار می شود


در سال تحصیلی پیش رو یک هزار و 260 یادواره شهدا در مدارس و مراکز آموزشی استان برگزار می شود.

- علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام صبح یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در سال تحصیلی آینده می بایست یک هزار و 260 یادواره در تمامی مدارس و مراکز آموزشی شهرستان ها و مناطق استان ایلام برگزار شود.

وی در خصوص اهمیت و تاثیر یادواره های شهدا در مدارس توضیح داد: یادواره های شهدا در تربیت و پرورش صحیح دانش آموزان و آشنایی آنان با مبانی ارزشی مهم است و باید هرچه بیشتر این یادواره ها با مشارکت دانش آموزان در مدارس برگزار شود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان ایلام ادامه داد: بسیاری از مفاهیم ارزشی و تربیتی از طریق همین یادواره ها به دانش آموزان آموزش منتقل و باعث تحقق اهداف مدنظر نظام تعلیم و تربیت می شود.

درویشی یادآور شد: دانش آموزان باید بدانند که برای نهال انقلاب که الان به یک درخت تنومند تبدیل شده خون های زیادی ریخته شده است و قدر امنیت و آرامش جامعه را باید بدانند.

وی در ادامه به مسئله حجاب اشاره کرد و افزود: در بحث حجاب اقدمات خوبی انجام شد و در اوج اغتشاشات پویش های من حجابم را دوست دارم و لبیک یا خامنه ای به صورت مدرسه به مدرسه انجام دادیم و این یک اقدام موثر و طلایی در یک مقطع زمانی حساس بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار یادواره شهدا سال تحصیلی آتی در مدارس ایلام برگزار می شود

یک هزار یادواره شهدا سال تحصیلی آتی در مدارس ایلام برگزار می شود