مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-01اقتصادي

پرداخت مطالبات گندمکاران خراسان شمالی تا ابتدای تیرماه


سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی از پرداخت تمام مطالبات گندم کارانی که محصولشان را تا 1 تیر 1402 به سیلوهای این اداره کل تحویل داده اند، - ایسنا/خراسان شمالی سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی از پرداخت تمام مطالبات گندم کارانی که محصولشان را تا 1 تیر 1402 به سیلوهای این اداره کل تحویل داده اند، خبر داد.

احمد نامور در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینکه خرید تضمینی گندم استان به 32 هزار تن رسید، اظهار کرد: تاکنون 184 میلیارد و 500 میلیون تومان به حساب گندمکاران واریز شده است.

وی افزود: خرید گندم در 26 مرکز به قوت خود ادامه دارد و پیش بینی می شود بیش از 100 هزار تُن گندم از کشاورزان خریداری شود.

به گفته نامور با افتتاح یک مرکز در امیرآباد شهرستان جاجرم نیز مشکل مردم این منطقه برای انتقال محصول گندم برطرف شده است.

وی در ادامه از خرید 439 تن دانه های روغنی در قالب 2 مرکز مانه وسملقان و شهرستان شیروان خبرداد و گفت: در این خصوص تمامی مطالبات کشاورزان تا به امروز نیز به ارزش 86 هزار و 526 میلیون ریال پرداخت شده است.

به گفته این مقام مسئول، اداره کل غله وخدمات بازرگانی استان بر حسب وظایف و ماموریت های محوله سازمانی نظیر تهیه و نگهداری اقلام کالاهای اساسی در استان، خرید تضمینی گندم و دانه های روغنی از کشاورزان در سه ماهه نخست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مطالبات گندمکاران خراسان شمالی تا ابتدای تیرماه

پرداخت مطالبات گندمکاران خراسان شمالی تا ابتدای تیرماه