مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 13:562023-07-21سياسي

امام جمعه قم: جمهوری اسلامی ایران وامدار هیچ قدرتی نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس برگزار شد، در بحث جریان شناسی عصر پیامبر(ص) به آیه 74 سوره توبه در رابطه با افشاگری جریان نفاق اشاره و اظهار کرد: خداوند در این آیه ابتدا می فرماید منافقان به دروغ انکار می کنند که کلمه کفر را نگفته اند در حالی که با اظهار کلمه کفری که به زبان آوردند از اسلام ظاهری خود هم خارج شدند.

وی با بیان اینکه منافقان برای براندازی نظام پیامبر از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و حتی برای ترور پیامبر(ص) نقشه کشیدند و گام هایی هم برداشتند، گفت: مهمترین اهتمام منافقان برای براندازی نظام اسلامی آرزوی مرگ زودرس برای پیامبر(ص) بود و تلاش برای رم کردن شتر پیامبر(ص) در بازگشت از جنگ تبوک از همین موارد بود.

امام جمعه قم در خطبه دوم با بیان اینکه حضرت زینب سلام الله علیها نمونه برجسته زن در تراز اسلام ناب محمدی هستند، گفت: در بررسی حماسه کربلا عظمت حضور یک زن در مؤثرترین و ماندگارترین حادثه تاریخ، منطبق با معیارهای اسلامی را می شود مشاهده و این عظمت را دریافت کرد.

وی افزود: حادثه نظامی و نهضت کربلا به گمان دشمنان با شکست امام حسین علیه السلام و شهادت ایشان و نیروهای جبهه حق و اسارت خاندان رسالت به پایان رسید ولی با عنایت و نصرت خدا چیزی که موجب شد این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قم: جمهوری اسلامی ایران وامدار هیچ قدرتی نیست

امام جمعه قم: جمهوری اسلامی ایران وامدار هیچ قدرتی نیست