مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 07:302023-07-22اجتماعي

برخورد با رانندگان متخلف یزدی جدی تر شد


جانشین پلیس راهور استان یزد اعلام کرد: با بروز رسانی و فعال شدن دوربین های نظارتی و هوشمند، ثبت تخلفات و برخورد با رانندگان متخلف جدی تر شده و برای اولین بار در یزد با خودروهایی که معاینه فنی نداشته باشند نیز به صورت هوشمند برخورد می شود.

- ایسنا/یزد جانشین پلیس راهور استان یزد اعلام کرد: با بروز رسانی و فعال شدن دوربین های نظارتی و هوشمند، ثبت تخلفات و برخورد با رانندگان متخلف جدی تر شده و برای اولین بار در یزد با خودروهایی که معاینه فنی نداشته باشند نیز به صورت هوشمند برخورد می شود.

سرهنگ عزیز الله دستوار در این باره تصریح کرد: دوربین های نصب شده در سطح شهر یزد در دو گروه ثبت هوشمند تخلفات و گروه دوربین های نظارتی دستی است که همه تخلفات راهنمایی و رانندگی را ثبت می کند.

وی افزود: در گروه دوربین های هوشمند تقریبا بیشتر دوربین ها بروزرسانی و فعال است و تخلفات سرعت غیر مجاز و نداشتن معاینه فنی را ثبت می کند.

دستوار گفت: همه دوربین های نظارتی نیز در شهر فعال است و کار ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی به صورت دستی و با حضور ماموران راهور در مرکز مدیریت کنترل ترافیک شهرداری یزد انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی گفت: از آغاز تیرماه با بروز رسانی و فعال شدن دوربین های نظارتی و هوشمند ثبت تخلفات و برخورد با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با رانندگان متخلف یزدی جدی تر شد

برخورد با رانندگان متخلف یزدی جدی تر شد