مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 08:022023-07-11سياسي

آمادگی مرزبانی برای میزبانی از زائران اربعین حسینی


فرماندهی مرزبانی استان سیستان وبلوچستان همراه با سایر دستگاه ها آمادگی خود را در راستای ایجاد بستری مناسب برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اعلام می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از مرکز اطلاع رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان، جلسه هماهنگی قرارگاه اربعین حسینی(ع)  سال جاری در محل پایانه مرزی ریمدان به ریاست سرتیپ ساجدی نیا معاون عملیات کل انتظامی کشور و با حضور سردار رضا شجاعی ، فرمانده مرزبانی استان سایر مقامات شهرستان و استانی برگزار شد.

سرتیپ ساجدی نیا معاون عملیات کل انتظامی کشور در این جلسه مواردی همچون تاکید بر هماهنگی همدلی و همکاری  برای توفیق در ماموریت دربین دستگاهها، پیش بینی برای کمک به مشکلات ناشی از گرما هنگام تجمع  مردم در پایانه مانند آب پاشی ،آب رسانی و غیره، فرهنگ سازی در بین مردم برای اخذ به موقع و زود هنگام گذرنامه و ویزا، الزامات طرح لایه به لایه با همکاری مسئولین برون سازمانی، لزوم تسریع در روند کلیه کارها در فرصت باقیمانده و تامین زیر ساخت های فاوایی در جهت  تقویت و همکاری سایر دستگاهها به اعضاء جلسه ابلاغ شد.

وی گفت: فرماندهی مرزبانی استان سیستان وبلوچستان همراه با سایر دستگاه ها بستری مناسب برای رفاه حال زائران اربعین حسینی را فراهم خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی مرزبانی برای میزبانی از زائران اربعین حسینی

آمادگی مرزبانی برای میزبانی از زائران اربعین حسینی