مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-04سياسي

عید غدیر خم از برجستگی و اهمیت خاصی برخوردار است


عید غدیر خم از برجستگی و اهمیت خاصی برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح سه شنبه در جمع پرسنل پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر اظهار داشت: کشور در هر مرحله ای که با مشکلی روبرو شد، خلبانان پا به پای انقلاب اسلامی پیش آمدند و تیز پروازان آسمان در آغاز جنگ تحمیلی با اراده آهنین و عشقی که به وطن داشتند پاسخ دشمن را محکم دادند.

وی با بیان اینکه عید غدیر خم از برجستگی و اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: دین در سعادت و خوشبختی انسان نقش کلیدی دارد و حادثه بزرگی چون غدیر خم برای تثبیت دین در زندگی انسان اتفاق افتاده است.

حسینی بوشهری با اشاره به اینکه برای حفظ دین اگر لازم شود باید جان خود را بدهیم تا پایه های آن از بین نرود، ادامه داد: فقدان دین فاجعه بار است و انسان هایی که دین ندارند نه برای خود و نه جامعه از امنیت برخوردار نخواهند شد.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: دین در زندگی دنیوی و اخروی انسان نقش مؤثری دارد و بر اساس کلام نورانی ائمه اگر کسی که دین در قاموس زندگی اش وجود نداشته باشد، از حیا برخوردار نمی شود.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه حیا مانع گناه، ظلم و ستم می شود بیان کرد: تمام خوبی ها در یک انسان پیدا نمی شود؛ اما اگر این فرد خصلت ممتاز دین و عقل را نداشته باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید غدیر خم از برجستگی و اهمیت خاصی برخوردار است

عید غدیر خم از برجستگی و اهمیت خاصی برخوردار است