مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 17:152023-07-22اقتصادي

حضور بیش از 500 تعاونی فارس در جشنواره تعاونی های برتر


سرپرست مدیریت تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: فارس با ثبت نام بیش از 500 تعاونی برای رقابت در جشنواره تعاونی های برتر امسال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، وحید خداپرست امروز در شورای عالی توسعه تعاون فارس ضمن بیان اینکه این استان از نظر حل مشکلات تعاونی ها جزء استان های برتر کشور است، بیان کرد: بخش تعاون فارس در سالی که گذشت وضعیت بهتری به نسبت سال های گذشته تجربه کرد که امید داریم روند بهبود ارتقاء تعاون فارس در سال جاری هم تداوم یابد.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با بیان اینکه طی یک سال گذشته مشکل بیش از 150 تعاونی این استان رفع شده است، گفت: نام این واحدها از لیست تعاونی های مشکل دار کشور خارج شده است.

او با تاکید بر اینکه امسال شرایط مطلوب تری در حوزه تعاون فارس داریم، اضافه کرد: خط اعتبار 2 هزار میلیارد تومانی سال گذشته به بخش تعاون فارس تعلق گرفت که بیش از 9 درصد این اعتبارات بخش تعاون کشور در استان فارس جذب شد.

خداپرست با اعلام اینکه بانک توسعه تعاون در فارس برای تحقق این هدف کمک زیادی انجام داده است، افزود: در سال جاری تغییراتی با هدف افزایش سهم اعتباری تعاون استان انجام شده که همراهی و فعالیت بانک توسعه تعاون استان نیز می تواند به ارتقاء تعاون فارس کمک زیادی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 500 تعاونی فارس در جشنواره تعاونی های برتر

حضور بیش از 500 تعاونی فارس در جشنواره تعاونی های برتر