مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:102023-06-27فرهنگي

تئاتر کودک هنوز کاربرد تربیتی دارد


محمدصادق باطنی، مدیر شبکه های امید، پویا و نهال صدا و سیما معتقد است که اگر نمایش کودک موقعیت و مخاطب خودش را بشناسد، یکی از موقعیت های سیاست گذاری تربیتی برای بچه هاست.

- محمدصادق باطنی، مدیر شبکه های امید، پویا و نهال صدا و سیما معتقد است که اگر نمایش کودک موقعیت و مخاطب خودش را بشناسد، یکی از موقعیت های سیاست گذاری تربیتی برای بچه هاست.

باطنی که مدیریت شبکه های تخصصی خردسال، کودک و نوجوان را بر عهده دارد، در حاشیه تماشای نمایش سیندرلا به کارگردانی مریم کاظمی که در تالار هنر روی صحنه بود، در گفت وگویی با ایسنا، این نمایش را اثری موفق دانست و گفت: نمایش سیندرلا خیلی خوب مخاطب خودش را شناخته و توانسته بود نبض بچه ها را به دست بگیرد و خیلی به مخاطب احترام گذاشته و تلاش کرده بود خود را به زبانی که برای بچه ها مطلوب باشد، به آنان نزدیک کند.

او با اشاره به اینکه این نمایش پیام جذابی به مخاطبان کودک می دهد، پرداختن به داستان ها و شخصیت های ایرانی را به گروه های نمایشی پیشنهاد داد و افزود: جای تلاش هنرمندانه هنرمندان تئاتر ما برای تبدیل قصه ها و داستان های بومی خودمان به تئاتر کودک خالی است.

ما از لابه لای ابیات مثنوی معنوی تا قصه های حماسی شاهنامه و قصه های عاشقانه عطار و حکمت های پنهان در ابیات نظامی، قصه های بسیاری داریم که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر کودک هنوز کاربرد تربیتی دارد

تئاتر کودک هنوز کاربرد تربیتی دارد