مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-20سياسي

اختصاص 120 میلیارد تسهیلات قرض الحسنه به کردستان/ فتاح: همراه دولت هستیم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پرویز فتاح در شورای اداری استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: - اختصاص 120 میلیارد تسهیلات قرض الحسنه به کردستان/ فتاح: همراه دولت هستیم رییس بنیاد مستضعفان کشور از اختصاص 120 میلیارد تسهسلات قرض الحسنه برای مردم و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی استان خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پرویز فتاح در شورای اداری استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: اگر بخواهیم در نقشه ایران یک جایی را به خون قرمز کنیم، آنجا کردستان است.

مردمان این دیار برای آب و خاک کشورمان جان داده اند، بنابراین خدمت رسانی به این مردمان این خطه که لایق بهترین خدمات هستند، یک افتخار است.

وی با ابراز تاسف از اینکه آنچنان که باید و شاید به استان کردستان توجه نشده است، گفت: برای رسیدن به کردستان آباد و توسعه یافته، باید تلاش و همت بیشتری شود، امروز این خطه و کل ایران به کار نیاز دارد، مردم دیگر به سخنرانی و وعده دادن اعتماد ندارند بلکه نیاز به کار دارند.

رییس بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه در راستای خدمت رسانی و توسعه اقدامات زیادی انجام شده، اما رفع مشکلات کنونی نیازمند تلاش و کار بیشتر است، تصریح کرد: برای توسعه هر چه بیشتر منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 120 میلیارد تسهیلات قرض الحسنه به کردستان/ فتاح: همراه دولت هستیم

اختصاص 120 میلیارد تسهیلات قرض الحسنه به کردستان/ فتاح: همراه دولت هستیم