مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-22حوادث

پلیس البرز ایستگاه پایانی مجرم فراری


یک مجرم مسلح که در استان های مختلف کشور دارای سوابق متعدد از جمله قتل، قدرت نمایی و درگیری با عوامل انتظامی را در پرونده خود داشت، - کرج- فرمانده انتظامی البرز گفت: یک مجرم مسلح که در استان های مختلف کشور دارای سوابق متعدد از جمله قتل، قدرت نمایی و درگیری با عوامل انتظامی را در پرونده خود داشت، دستگیر شد.

سردار حمید هداوند در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس کرج حین پایش انتظامی از تردد یکی از اوباش مسلح و تحت تعقیب مرجع قضایی در سطح استان البرز مطلع شدند.

وی افزود: در ادامه با اجرای طرح های انتظامی مخفیگاه این متهم در یکی از مناطق شهر کرج شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان البرز، اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه این شخص یک قبض سلاح گرم و چندین تیغ سلاح سرد کشف شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: برابر بررسی های صورت گرفته این شخص دارای 15 فقره جرایم خشن، از جمله نزاع دسته جمعی مسلحانه، قتل، ایراد ضرب و جرح و درگیری با عوامل انتظامی را در پرونده خود داشته است.

سردار هداوند با بیان اینکه این متهم توسط مراجع قضایی در چندین استان تحت تعقیب قرار داشته و با شگردهای مختلفی متواری گردیده خاطرنشان کرد: پس از توفیق پلیس البرز در دستگیری این مجرم فراری، تحقیقات همچنان بر روی این پرونده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس البرز ایستگاه پایانی مجرم فراری

پلیس البرز ایستگاه پایانی مجرم فراری