مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 20:302023-06-25سياسي

سواد تقریب و شناخت جریان های جهان اسلام یک ضرورت است


معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان گفت:سواد تقریب و شناخت جریان های جهان اسلام یک ضرورت برای مدیران، مداحان، واعظان و خطباست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدعلی مهاجر، در نشست با مدیرکل، معاونین و مدیران شهرستانی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: سوادتقریب و شناخت جریان های جهان اسلام ضرورت مدیران، مداحان، واعظان و خطبا است که باید آن را فرابگیرند، قطعاً هرچه در وحدت بیشتر تمرکز شود، قدرت کشور بیشتر خواهدشد.

وی افزود: دشمن برای تغییر باورها و اعتقادات مردم خصوصاً جوانان، با استفاده از قدرت رسانه ای و نفوذ در بخش های مختلف حتی در بسیج و روحانیت، سرمایه گذاری و برنامه ریزی کرده است، اثرات این تلاش دشمن را در موضوعاتی مثل تأخیر در ازدواج و کاهش فرزندآوری، عفاف و حجاب و دیگر موضوعات و معضلات اجتماعی می توان دید.

مهاجر گفت: سازمان تبلیغات اسلامی که وظیفه ی برنامه ریزی، طراحی، هدایت و پشتیبانی ازتبلیغات دینی مردم رابه عهده دارد، باید باتعریف برنامه دقیق و هدفمند، با ریل گذاری صحیح درحفظ و گسترش اعتقادات دینی مردم گام بردارد.

وی با بیان اینکه انتخابات نقش تعیین کننده ای درسرنوشت جامعه، قدرت و اقتدار ملی دارد، ادامه داد: از این رو سازمان تبلیغات با استفاده از ظرفیت تبلیغی خود، با امیدافزایی و ترغیب مردم به مشارکت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواد تقریب و شناخت جریان های جهان اسلام یک ضرورت است

سواد تقریب و شناخت جریان های جهان اسلام یک ضرورت است