مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-21پزشكي

به دنبال تزریق واکسن رایگان هپاتیت و کزاز به تمام پاکبانان هرمزگان هستیم


مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت:با توجه به اینکه پاکبانان همواره در معرض برخی بیماری های عفونی هستند، در تلاشیم به همه آنها واکسن رایگان هپاتیت و کزاز بزنیم.

- ایسنا/هرمزگان مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت:با توجه به اینکه پاکبانان همواره در معرض برخی بیماری های عفونی هستند، در تلاشیم به همه آنها واکسن رایگان هپاتیت و کزاز بزنیم.

غلامعباس مومنی در گفت و گو با ایسنا، عنوان کرد:از مهمترین اقدامات مفید انجام شده در هرمزگان، می توانیم به طرح مهم و کلیدی هرمزگان سالم اشاره کنیم که در این طرح به سراغ افراد رفتیم و متوجه شدیم خیلی ها از دیابت و فشار خون خود خبر نداشتند و در این طرح غربالگری متوجه شدند.

مومنی، با اشاره به اینکه پاکبانان همواره در معرض برخی بیماری های عفونی هستند، خاطرنشان کرد: در تلاشیم که با شناسایی پاکبانان به کل این قشر در استان واکسن رایگان هپاتیت و کزاز بزنیم.

وی اظهار کرد: در سامانه 1420 هر مراجعه کننده که به مراکز درمانی بیاید و شماره ملی اش وارد شود از طریق سامانه پیامک نظر سنجی برای آنها ارسال می شود که طبق این آمار از نظر رضایتمندی مراجعه کنندگان 85 درصد رضایت داشتند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان با اشاره به اینکه بیشتر نارضایتی های مردم در خصوص کمبود پزشک متخصص و دارو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال تزریق واکسن رایگان هپاتیت و کزاز به تمام پاکبانان هرمزگان هستیم

به دنبال تزریق واکسن رایگان هپاتیت و کزاز به تمام پاکبانان هرمزگان هستیم