مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-18اقتصادي

قطعی آب در دماوند تا کی ادامه دارد؟


شهرستان دماوند به دلیل کمبود آب در سفره های زیرزمینی، با کاهش دبی آب مواجه است و به همین علت شهروندان با قطعی های چند ساعته یا افت فشار در نقاط مختلف مواجه هستند.

- خبرگزاری فارس-دماوند؛ قطعی های مکرر آب شرب طی روزهای گذشته باعث گلایه مندی شهروندان دماوند شده است.

قطعی آب در طول شبانه روز موضوعی تازه نیست و سال هاست که مردم شهرستان دماوند در طول سال به ویژه در فصل گرمای تابستان دچار این مشکل می شوند و با توجه به وجود این مشکل طی سال های گذشته، پیش بینی می شد که اقدامات اساسی جهت رفع مشکلات انجام شود، اما همچنان قطعی های آب شرب در برهه کنونی نیز وجود دارد.

قطعی های آب در دماوند به 12 ساعت هم رسیده است! محمدی، یکی از شهروندان ساکن منطقه مهک گفت: قطعی های آب در منطقه مهک منطقه گیلاوند گاهی در طول شبانه روز به بیش از 12 ساعت می رسد و کوچه های عرفان، شقایق و صدف ها برای گذراندن کارهای روزمره خود با مشکل مواجه هستند.

حسینی، از دیگر شهروندان در خصوص اطلاع رسانی قطعی های آب افزود: متاسفانه ساعت مشخصی برای قطعی ها وجود ندارد که با این وجود نمی توانیم برنامه ریزی مناسبی برای گذراندن امور خود داشته باشیم.

ساعت مشخصی برای قطعی ها وجود ندارد رحمانی، یکی از ساکنان منطقه دمادشت بیان کرد: متاسفانه برخلاف تذکر فرماندار شهرستان دماوند، تقریب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی آب در دماوند تا کی ادامه دارد؟

قطعی آب در دماوند تا کی ادامه دارد؟