مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-05سياسي

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: تقوا سرلوحه کارهای مسئولین باشد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: باید تقوا اساس کار های مسئولین نظام اسلامی باشد و خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید هر کسی تقوا پیشه کند خداوند راه ها را بر او باز می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در دیدار با فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی که در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای تمامی مرزبانان کشور اظهار داشت: باید تقوا اساس کار های مسئولین نظام اسلامی باشد و خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: وَ مَنْ یَتَّقِ اللَّهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجا ِ وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَی اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ هر کسی تقوا پیشه کند خداوند راه ها را بر او باز می کند و از جایی که گمان نمی کند روزی او را می رساند و توکل بر خداوند برای هر انسانی کافی و وافی است.

وی افزود: باید در مدیریت های خرد و کلان تقوا را رعایت کنیم چرا که تقوا ملاک ارزش گذاری است و باید همه ما تقوا را به عنوان محور اصلی زندگی بدانیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در ادامه به حمایت همه جانبه ائمه جمعه از مرزبانان اشاره کرد و گفت: عملکرد مرزبانی و رعایت آداب نظامی گری، عطوفت اسلامی فرماندهان نسبت به کارکنان کادر و وظیفه در تمامی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: تقوا سرلوحه کارهای مسئولین باشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: تقوا سرلوحه کارهای مسئولین باشد