مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 18:002023-06-25فرهنگي

از نمایش «عروسک» تا فیلم های «حوا»


ارسال 300 اثر به یخش بین الملل جشنواره فیلم حوا، جزییاتی از برنامه مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران، نکوداشتی برای مرحوم اصغر یوسفی نژاد و آمادگی تالار هنر برای میزبانی جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک از جمله خبرهای سینمایی و تئاتری روز چهارم تیرماه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا، مدیر بخش بین الملل نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا از ارسال 300 فیلم بلند، کوتاه و مستند توسط فیلمسازان خارجی به این رویداد خبر داد.

فاطمه جواهرساز مدیر بخش بین الملل نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا درباره تعداد آثار رسیده به دبیرخانه رویداد در این بخش بیان کرد: بخش بین الملل جشنواره حوا از مدتی قبل کار خود را شروع کرد و با کشورهای مختلف نامه نگاری برای دریافت آثار صورت گرفت.

وی افزود: خوشبختانه علی رغم زمان محدودی که وجود داشته، تاکنون حدود 300 اثر در بخش های فیلم بلند سینمایی، مستند و فیلم کوتاه از کشورهای مختلف دریافت شده است و این آثار در مرحله بازبینی قرار دارند.

او با بیان اینکه مهلت دریافت آثار در بخش بین الملل جشنواره تا نهم تیر ادامه دارد، درباره داوران این بخش توضیح داد: برای انتخاب اعضای گروه داوری نیز رایزنی هایی در حال انجام است که طی روزهای آینده اسامی آن ها اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نمایش «عروسک» تا فیلم های «حوا»

از نمایش «عروسک» تا فیلم های «حوا»