مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 08:252023-07-15فرهنگي

آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی برگزار شد


اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی با اعلام برگزیدگان گروه ها و نفرات برتر بخش متوسطه اول و دوم دختران و پسران این رخداد هنری را در قالب های صحنه ای پاتوقی و میدانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی با حضور جمعی از مدیران ملی و استانی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

هیئت داوران این رخداد هنری، گروه ها و نفرات برتر بخش متوسطه اول و دوم دختران و پسران این رخداد هنری را در قالب های صحنه ای، پاتوقی و میدانی را به شرح زیر اعلام کردند: در بخش متوسطه اول پسران مقام اول به گروه نسیم صبا از شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری و مقام دوم به مدرسه شاهد از شهرستان گنبد کاووس رسید در این بخش گروه های سرود ژنده پیل از شهرستان تربت جام استان خراسان رضوی و کبوتران حرم از شهرستان شهریار استان تهران و مصباح الهدی از شهرستان لار استان فارس شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش متوسطه دوم پسران نیز گروه پیروان ولایت کمیته امداد شهرستان آزادشهر استان گلستان به مقام اول رسیدند و مدرسه شهید فرجی از استان تهران و نسیم صبا از شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری مشترکاً مقام دوم را کسب نمودند مقام سوم مشترک نیز به گروه سرود موعود از شهرستان مشهد استان خراسان رضوی و گروه سرود جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی برگزار شد

آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی برگزار شد