مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 23:002023-07-06سياسي

مهم ترین رکن تحول تحول اقتصادی است


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور  بیان کرد: تحولی که غرب به دنبال آن است انقلاب نام دارد و رهبر ما تحول مدنظر خودشان را دارند که با تغییرات و اصلاحات جزیی نمی توان آن را انجام داد.

- ایسنا/قم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور  بیان کرد: تحولی که غرب به دنبال آن است انقلاب نام دارد و رهبر ما تحول مدنظر خودشان را دارند که با تغییرات و اصلاحات جزیی نمی توان آن را انجام داد.

اکنون در آمد و هزینه نظام ما سر به سر است و به فرموده رهبری مهم ترین رکن تحول، تحول اقتصادی است، چون اقتصاد آسیب پذیرترین رکن ما است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله دهقانی فیروزآبادی روز پنجشنبه در شورای اقتصاد دانش بنیان قم که در استانداری قم برگزار شد گفت: استانداران این اختیار را دارند تا مردمی کردن اقتصاد دانش بنیان را پیگیری و استان ها باید به درستی از منابع استفاده کنند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور بیان کرد: امسال از نظر منابع وضعیت مطلوبی است و منابع بنیاد ملی نخبگان هفت برابر شده و صرفا مشکل مدل هزینه کرد وجود دارد.

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به فعالیت 70 پارک علم و فناوری و 400 مرکز رشد در کشور بیان کرد: فقط 80 درصد گردش مالی پارک ها برای پارک علم و فناوری پردیس تهران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین رکن تحول تحول اقتصادی است

مهم ترین رکن تحول تحول اقتصادی است