مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-19اجتماعي

خدمات دهی به بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر در گیلان


مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان از اخذ مجوز برای راه اندازی 5 درمانگاه در استان خبر داد و گفت: به بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر در مجموعه درمان گیلان خدمات دهی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین ابراهیمی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در بیمارستان تأمین اجتماعی شهید املاکی کومله لنگرود، اظهار کرد: ساخت و راه اندازی بیمارستان شهید املاکی کومله لنگرود به صورت معجزه وار سورت گرفت.

وی با بیان اینکه بیمارستان کومله یکی از بهترین بیمارستان های کشور است، افزود: نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات این بیمارستان در حال تکمیل است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان با تقدیر از تلاش و زحمات اصحاب رسانه و خبرنگاران، بیان کرد: خبرنگاران بازوی توانمند درمان استان هستند و نقش بسیار اثرگذاری کیفی بخشی خدمات دارند.

ابراهیمی با بیان اینکه بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر از مجموعه درمان گیلان خدمات می گیرند، گفت: بخش قابل توجهی از خدمات گیرنده از مجموعه درمان گیلان شناور بوده و عضو این مجموعه نیستند.

وی با اشاره وجود 2 بیمارستان تأمین اجتماعی در گیلان، افزود: افزایش و ارتقای خدمات دهی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت در اولویت مدیریت درمان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دهی به بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر در گیلان

خدمات دهی به بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر در گیلان