مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-20سياسي

اراده دستگاه قضا گردش مستمر چرخ های تولید در فارس است


رییس کل دادگستری کل استان فارس با بیان اینکه اراده و تاکید ما بر حرکت چرخ تولید و صنعت استان فارس است گفت: بر این باوریم که باید از ظرفیت فضل و رأفت قانون برای حمایت از تولید و اقتصاد بهره برد و ما در دادگستری استان در همین راستا از فعالیت اقتصادی سالم و پویا حمایت می کنیم.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری کل استان فارس با بیان اینکه اراده و تاکید ما بر حرکت چرخ تولید و صنعت استان فارس است گفت: بر این باوریم که باید از ظرفیت فضل و رأفت قانون برای حمایت از تولید و اقتصاد بهره برد و ما در دادگستری استان در همین راستا از فعالیت اقتصادی سالم و پویا حمایت می کنیم.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی در دیدار با اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس بیان کرد: باید نهادهای مسئول و مدیران آنها هر نوع مانع در سطح استان فارس در مسیر تولید را رفع کنند و اجازه جولان افراد کارشکن در این حوزه را ندهند و ما در این مسیر هر فردی که به صنعت و اشتغال استان لطمه وارد کند و یا مانع توسعه تولید شود در چارچوب قانون برخورد قضایی خواهیم کرد.

به نقل از دادگستری فارس، موسوی افزود: ایجاد موانع از سوی افراد بر سر راه تولید و اشتغال استان، ضمن تعطیلی واحدهای تولیدی استان تبعات فراگیر و گسترده اجتماعی دارد لذا دستگاه قضا به عنوان حامی حقوق عامه مردم؛ از بخش اقتصاد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده دستگاه قضا گردش مستمر چرخ های تولید در فارس است

اراده دستگاه قضا گردش مستمر چرخ های تولید در فارس است