مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 17:352023-07-08سياسي

وزیرکشور: نیازمندی های پایانه برکت مهران احصا و رفع شود


وزیر کشور خواستار احصای نیازمندی ها و کمبودهای پایانه برکت و تسریع در روند رفع این مشکلات شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، احمد وحیدی وزیر کشور روز شنبه در جریان بازدید از پایانه ترابری برکت در مرز مهران خواستار احصای نیازمندی ها و کمبودهای پایانه برکت شد و تاکید کرد: در سریع ترین زمان ممکن باید تمامی مشکلات این پایانه احصا و مرتفع شود شود تا زائران مشکلی در رسیدن به مقصد از طریق این پایانه ترابری نداشته باشند.

وی همچنین بر لزوم تسریع در احداث پارکینگ ها و سایبان ها در مرز بین المللی مهران با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی تاکید کرد.

وزیر کشور ادامه داد: ایستگاه های اتوبوس ، ون و دیگر وسایل حمل و نقل عمومی باید در این پایانه مجزا و روند احداث ایستگاه های اتوبوس و سایبان ها باید شتاب بیشتری دنبال شود.

وحیدی همچنین در این بازدید بر خدمات دهی هم جانبه به زائران در این پایانه تاکید و اضافه کرد: مکان استراحت زائران به وسایل و سیستم های سرمایشی مجهز و آبسردکن ها به تعداد مورد نیاز در این پایانه جانمایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، وحیدی روز شنبه به همراه استاندار ایلام پس از دیدار با همتای عراقی خود در مرزبانی منطقه سه بدره عراق، از بخش های مختلف پایانه برکت بازدید و در جریان پیشرفت مراحل مختلف احداث سایبان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیرکشور: نیازمندی های پایانه برکت مهران احصا و رفع شود

وزیرکشور: نیازمندی های پایانه برکت مهران احصا و رفع شود