مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 11:152023-06-22سياسي

مردمی سازی حل مشکلات کشور باید گفتمان سازی شود


دستیار رییس جمهور در امور مردمی سازی دولت گفت: اقتصاد چالش اصلی کشور است و مردمی سازی حل مشکلات کشور باید گفتمان سازی شود.

- سید احمد عبودتیان در گفتگو با در حال در جا زدن هستنیم؛ زیرا نتوانستیم مردم را در سازکارهایی که به عهده دولت است، دخیل کنیم، در واقع مردم این آمادگی را داشتند اما رویکرد خیلی از دولت ها این نبوده است.

دستیار رییس جمهور در امور مردمی سازی دولت ابراز کرد: دولت سیزدهم عزم خود را بر این قرار داده که مسئله دولت اسلامی را با تحقق الگوی مردم سالاری دینی محقق کند.

وی با اشاره به اینکه یک سال از آغاز این طرح می گذرد، بیان کرد: اصل مسئله این است که هسته ها و گروه های مردمی که توانایی میدان داری دارند را به نهادهای حاکمیتی و دولتی متصل و از این گروه ها گره گشایی کنیم.

عبودتیان با تأکید بر اینکه این کار نیازمند گفتمان سازی است و باید حکمران ها متوجه مسئولیت اصلی خود که تسهیل گری و مانع زدایی است شوند، عنوان کرد: باید جریان های مردمی توسط حلقه های میانی روی برخی مسائل تمرکز کنند و به میدان بیایند.

وی اجرای این طرح را کاری بلندمدت و نیازمند همراهی دغدغه مندان خواند و گفت: بخشی از حکمران ها با این ذهنیت وارد کار نشدند و زمانی می توانیم به موفقیت دست یابیم که حکمران ها همراه شوند و مردم توسط حلقه های میانی بتوانند کارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی سازی حل مشکلات کشور باید گفتمان سازی شود

مردمی سازی حل مشکلات کشور باید گفتمان سازی شود