مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-04فرهنگي

«فوفو مسافری از کامادو» آمد/ تقدیم قسمت اول به زنده یاد کیومرث پوراحمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اولین قسمت از سریال «فوفو مسافری از کامادو» محصول جدید فیلم نت، صبح سه شنبه 13 تیر 1402 توسط پلتفرم فیلم نت عرضه شد.

- فوفو مسافری از کامادو آمد/ تقدیم قسمت اول به زنده یاد کیومرث پوراحمد قسمت اول سریال فوفو مسافری از کامادو به زنده یاد کیومرث پوراحمد و سال ها تلاشش برای سینمای کودک و نوجوان تقدیم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اولین قسمت از سریال فوفو مسافری از کامادو محصول جدید فیلم نت، صبح سه شنبه 13 تیر 1402 توسط پلتفرم فیلم نت عرضه شد.

نخستین قسمت سریال فوفو مسافری از کامادو تقدیم شده است به زنده یاد کیومرث پوراحمد خالق سریال ماندگار قصه های مجید و قرار است به فراخور موقعیت، قسمت های دیگر نیز به کارگردان های شاخص در حوزه سینمای کودک تقدیم شود.

داستان فصل اول سریال فوفو مسافری از کامادو از جایی شروع می شود که موجود عجیب و بامزه ای به نام فوفو توسط نیرو های پلید پادشاه میتا میتا، از سیاره خودش دزدیده می شود.

فوفو هنگام انتقال به میتا میتا از سفینه به بیرون پرتاب شده، به زمین سقوط می کند و از دودکش شومینه خانه ای سر در می آورد.

این آغاز ماجرا های فوفو و آرزو های عجیب بچه ها روی کره زمین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فوفو مسافری از کامادو» آمد/ تقدیم قسمت اول به زنده یاد کیومرث پوراحمد

«فوفو مسافری از کامادو» آمد/ تقدیم قسمت اول به زنده یاد کیومرث پوراحمد