مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 10:402023-06-22سياسي

وضعیت توسعه کتابخانه ای کشور رو به رشد است


دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: وضعیت توسعه کتابخانه ای کشور ما روبه رشد است ولی به عنوان راهبر حوزه فرهنگ فاصله داریم و پیگیری می کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رمضانی روز پنجشنبه در آیین افتتاح بزرگترین کتابخانه استاندارد آذربایجان شرقی اظهار کرد: کتابخانه های عمومی امروز فقط محدود به سالن مطالعه و مخزن نیستند و به عنوان مرکز فرهنگی اجتماعی فعالیت می کنند و در دنیا از موضوع کتابخانه عمومی به عنوان مطالعه عبور و به مرکز خدمت رسانی و توسعه فرهنگی رسیدیم و در منطقه اول، جهان اسلام میان سه کشور اول، در آسیا میان پنج کشور و در دنیا در میان 20 کشور اول هستیم.

وی ادامه داد: وضعیت ما وخیم نیست و متوسط روبه رشد است و اما به عنوان راهبر حوزه فرهنگ فاصله داریم و پیگیری می کنیم به نتیجه برسیم.

وی افزود: اقدامات پایه ای ما توسعه و توجه به بحث کودک و نوجوانان است که در همین کتابخانه بیش از چهار بخش برای آنها و 40 خدمت ارائه می شود که در کتابخانه نسل جدید تا 80 خدمت هم ارائه می شود و نشان می دهد و نشان از همت اجزا دولت به توسعه و فضای فرهنگی است.

رمضانی خاطرنشان کرد: این کتابخانه بعد از کتابخانه مرکزی تبریز بزرگترین کتابخانه مرکزی آذربایجان شرقی است و باز طراحی کتابخانه مرکزی تبریز هم آغاز شده است که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت توسعه کتابخانه ای کشور رو به رشد است

وضعیت توسعه کتابخانه ای کشور رو به رشد است