مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 11:302023-06-30سياسي

بخشی از آزمایشگاه های استاندارد خراسان جنوبی تا هفته دولت فعال می شوند


استاندار خراسان جنوبی از فعال شدن بخشی از آزمایشگاه های استاندارد استان تا هفته دولت با مساعدت سازمان ملی استاندارد خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی از فعال شدن بخشی از آزمایشگاه های استاندارد استان تا هفته دولت با مساعدت سازمان ملی استاندارد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت، شب گذشته 8 تیر با اشاره به دیدار خود با مهدی اسلام پناه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران افزود: در این دیدار با توجه به ظرفیت های استان بر ضرورت وجود آزمایشگاه های استاندارد متعدد تاکید شد.

وی به مساعدت سازمان ملی استاندارد ایران در راستای راه اندازی مجدد آزمایشگاه های استاندارد خراسان جنوبی اشاره و بیان کرد: با عنایت به موقعیت جغرافیایی خراسان جنوبی ، موضوع راه اندازی آزمایشگاه مرجعی که بتواند شرق کشور را پوشش دهد نیز مورد تاکید قرار گرفت.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به هفت آزمایشگاه استاندارد استان که از سال 92 به دلیل برون سپاری امور، از دور فعالیت خارج شده اند، اظهار کرد: تامین زیرساخت ها و به روزرسانی تجهیزات موجود در این آزمایشگاه ها از دیگر درخواست های استان در این دیدار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از آزمایشگاه های استاندارد خراسان جنوبی تا هفته دولت فعال می شوند

بخشی از آزمایشگاه های استاندارد خراسان جنوبی تا هفته دولت فعال می شوند