مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 16:502023-07-08بين الملل

جنگی سخت به زودی آغاز خواهد شد


سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی از جنگ تمام عیاری خبر داد که به زودی در جبهه شمالی با حزب الله لبنان آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از العربی الجدید، سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی موسوم به امان ، امروز شنبه به از بین رفتن قدرت بازدارندگی این رژیم در برابر حزب الله لبنان و احتمال نبرد فراگیر در جبهه شمالی اذعان کرد.

منابع وابسته به سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کردند: از بین رفتن قدرت بازدارندگی در برابر حزب الله لبنان در تداوم اقدامات حزب الله در مرز و بروز تنش، نمایانگر شده است.

این منابع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی مدعی شدند: اسراییل این برداشت را ایجاد کرده است که خواهان درگیری با حزب الله بر خلاف سیاست های اعمال شده خود در اراضی فلسطینی نیست و این انگیزه های حزب الله برای ادامه اقدامات تحریک آمیز را موجب شده است تا اجازه شلیک از جنوب لبنان به سمت شهرک های شمال و نیز حملات راکتی را بدهد.

یکی از تحریک آمیزترین این اقدامات، نصب چادر از سوی عناصر حزب الله در منطقه متعلق به اسراییل (مزارع شبعا) بوده که همزمان با تحولات امنیتی در کرانه باختری انجام شد.

از سوی دیگر، رونی ملنیس ، سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی در گفت وگو با رسانه صهیونیستی کان به شدت از کابینه نتانیاهو انتقاد کرده که چرا اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگی سخت به زودی آغاز خواهد شد

جنگی سخت به زودی آغاز خواهد شد