مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 13:002023-06-24اقتصادي

راه اندازی موزه مطبوعات کرمان نیازمند اعتبار است


رییس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان کرمان با اشاره به اینکه آماده سازی موزه مطبوعات استان بسیار کند پیش می رود، گفت: برای تکمیل و بهره برداری نیازمند اعتبار هستیم.

- محمد لطیف کار در گفتگو با مهر ، ضمن تشریح آخرین وضعیت راه اندازی موزه مطبوعات کرمان اظهار داشت: با توجه به زمان کوتاه باقی مانده تا 17 مرداد ماه مصادف با روز خبرنگار، اما موزه مطبوعات استان کرمان به دلیل وجود مشکلات مالی زیاد، آماده افتتاح نیست و در این خصوص نیازمند اعتبار هستیم.

تا کنون 850 میلیون تومان هزینه شده است وی به اشاره به اینکه در سال 1399 اداره کل میراث فرهنگی کرمان ساختمان خانه دینیار از اماکن تاریخی شهر کرمان، مربوط به دوره قاجاریه را در اختیار اداره کل ارشاد استان به منظور راه اندازی موزه مطبوعات قرار داده و اداره کل ارشاد استان نیز آن را در اختیار خانه مطبوعات استان کرمان گذاشته است، اظهار داشت: این خانه تاریخی با توجه به گذشت سال ها از ساخت آن نیازمند مرمت و بازسازی اساسی بود و تا کنون با پیگیرهای فراوان، مجموعاً 850 میلیون تومان هزینه بازسازی و یهسازی ساختمان شده است.

وی افزود: به منظور تکمیل فرآیند بهسازی و نوسازی و نیز خرید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی این مکان، نیازمند 12 میلیارد ریال اعتبار هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی موزه مطبوعات کرمان نیازمند اعتبار است

راه اندازی موزه مطبوعات کرمان نیازمند اعتبار است