مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-11ورزشي

فوتبالیست های مستعد بوشهری حمایت می شوند


رییس شورای اسلامی شهر بوشهر از توسعه زیرساخت های ورزشی در بوشهر خبر داد و گفت: فوتبالیست های مستعد بوشهری حمایت می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید نیک روش دوشنبه شب در مراسم تجلیل شورای اسلامی شهر بوشهر از مهدی طارمی اظهار داشت: به عنوان نماینده مردم بوشهر بر خود تکلیف دانستیم از مهدی طارمی بازیکن برجسته بوشهری تجلیل کنیم.

وی افزود: طارمی با موفقیت های بزرگش همواره مایه مباهات و افتخار ایرانیان به ویژه مردم استان بوشهر است که موفق شده نام این خطه را در دنیا و بویژه کشورهای اروپایی بلند آوازه کند.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: افتخارات جهانی و مهم مهدی طارمی در سال های اخیر منجر شده تا تمامی هموطنان به وجود چنین بازیکن اخلاق مدار و با کیفیت فنی بسیار بالا به وجود وی افتخار کنند.

وی همچنین در جواب درخواست طارمی برای کمک به تأمین زیرساخت های موردنیاز برای حمایت از فوتبالیست های مستعد بوشهری، بیان کرد: شورای بوشهر در کمیسیون های تخصصی با حضور نماینده طارمی پیرامون طراحی ساز و کار مناسب برای هدف حمایت از فوتبالیست های مستعد برنامه ریزی خواهد کرد.

تجربیات طارمی استفاده شود خدیجه گرشاسبی رییس کمیسیون بانوان نیز با قدردانی از مهدی طارمی گفت: وی با تعصب به هویت جمهوری اسلامی در تمام مراحل فعالیت خود در عرصه ملی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبالیست های مستعد بوشهری حمایت می شوند

فوتبالیست های مستعد بوشهری حمایت می شوند