مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 17:352023-07-01پزشكي

زمین بیمارستان جدید تایباد نیازمند تعامل منابع طبیعی است


معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ساخت بیمارستان جدید تایباد نیازمند تعامل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری در اختصاص زمین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، امیرپرویز توسلی در حاشیه مراسم کلنگ زنی طرح توسعه مرکز خدمات جامع سلامت شهر مشهدریزه در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: ضرورت ساخت بیمارستان جدید تایباد مورد تایید وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار گرفته و نیازمند تعامل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری در اختصاص زمین است.

  معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: البته یک قطعه زمین مناسب در حوالی بیمارستان فعلی درنظر گرفته شده که منابع طبیعی و آبخیزداری بر آن به علت تاغزار بودن ایراد وارد کرده است.

  وی ادامه داد: ساخت بیمارستان جدید تایباد، حق مردم مرزنشین این منطقه است و مسئولین امر باید درصدد تسریع در مالکیت زمین آن برآیند.

  توسلی بیان کرد: رشد جمعیتی و تولد بالا در شهرستان تایباد و نیز تردد اتباع کشور افغانستان این ضرورت را ایجاد می کند که بیمارستان جدیدی ساخته شود و همچنین اسناد و مدارک آن هم جهت تخصیص اعتبار به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین بیمارستان جدید تایباد نیازمند تعامل منابع طبیعی است

زمین بیمارستان جدید تایباد نیازمند تعامل منابع طبیعی است