مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-11ورزشي

فدراسیون انجمن های ورزشی 89 تیم ملی دارد


رییس فدراسیون انجمن های ورزشی کشور از وجود 89 تیم ملی در مجموعه این فدراسیون خبر داد و گفت: به صورت رسمی 40 هزار ورزشکار برای اعزام به مسابقات، - زیر مجموعه این فدراسیون فعالیت دارند.

غلامرضا محمدعلی پور در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه 18 انجمن بیش از 54 رشته ورزشی زیر مجموعه انجمن های ورزشی فعالیت دارد که برای مثال ورزش های هوایی به تنهایی 9 رشته ورزشی را شامل می شود، ابراز کرد: شش رشته تنها در ورزش سپک تاکرا زیر پوشش این فدراسیون قرار دارد که نشان از گستردگی رشته های ورزشی دارد.

وی با بیان اینکه فدراسیون انجمن های ورزشی 89 تیم ملی را زیر مجموعه خود دارد، گفت: کم فدراسیونی در کشورمان وجود دارد که این میزان تیم ملی را بتواند پوشش دهد و این نشان دهنده اهمیت فدراسیون انجمن های ورزشی است.

رییس فدراسیون انجمن های ورزشی کشور همچنین با اشاره به اینکه این فدراسیون 18 انجمن را با 40 هزار ورزشکار فقط ویژه اعزام مسابقات تحت پوشش خود دارد، افزود: این ورزشکاران در 54 رشته به فعالیت پرداخته و حتی به مسابقات جهانی و آسیایی و منطقه ای نیز اعزام می شوند.

محمدعلی پور بیان داشت: فدراسیون انجمن های ورزشی فدراسیونی است که گستردگی بسیاری دارد و 40 هزار ورزشکار تنها آنهایی را شامل می شود که برای اعزام به مسابقات ثبت شده اند وگرنه در رشته ای مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون انجمن های ورزشی 89 تیم ملی دارد

فدراسیون انجمن های ورزشی 89 تیم ملی دارد