مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 07:202023-06-28ورزشي

پای صحبت های بانوی دانشمند برتر دنیا: حجاب و چرا از ایران نمی روم؟


بانوی دانشمند برتر دنیا و دارنده مدال طلای آکادمی مخترعان اروپا می گوید: در مقر یونسکو گفتند ما شنیده ایم زنان ایرانی محدودیت زیادی داشته و حتی اجازه تحصیل ندارند و من در پاسخ گفتم: - خبرگزاری فارس - تبریز- معصومه درخشان: در ادامه سلسله نشست های بسیج رسانه آذربایجان شرقی با نخبگان و کار آفرینان این بار واحد خواهران بسیج رسانه میزبان خانم دکتر سودابه داوران بودند.

پروفسور سودابه داوران که بعد از حضور در جشنواره بین المللی  تکنوفست ترکیه و کسب مدال طلای آکادمی مخترعان اروپا به تازگی به تبریز آمده است در جمع بانوان خبرنگار حاضر شد و به سئوالات آنان پاسخ داد.

برنامه نشست برای ساعت 11 قبل از ظهر اعلام شده، هنوز 10 دقیقه ای به ساعت 11 مانده است و خانم دکتر داوران وارد سالن جلسه می شود.

  جوانان به امیدآفرینی نیاز دارند قبل از شروع رسمی جلسه خوش و بش و تبریک گفتن به خانم دکتر داوران توسط همکاران خبرنگار صورت می گیرد و او با لبخند و آرامش خاصی که در چهره دارد برای همه دوستان خبرنگار آرزوی موفقیت کرده و تاکید می کند جوانان ما به امیدآفرینی نیاز دارند.

کم کم بقیه دوستان خبرنگار نیز به جمع ما اضافه می شوند.

جلسه صمیمی دیدار ، با خیر مقدم گویی خانم هاشم زاده مدیر امور بانوان بسیج رسانه آغاز می شود و بعد از صحبت های مقدماتی از دوستان خبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای صحبت های بانوی دانشمند برتر دنیا: حجاب و چرا از ایران نمی روم؟

پای صحبت های بانوی دانشمند برتر دنیا: حجاب و چرا از ایران نمی روم؟