مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 19:202023-07-05اقتصادي

263 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان کنگان تخصیص یافت


263 میلیارد تومان اعتبار به عمران و توسعه این شهرستان اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد غریبی عصر چهارشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان کنگان با تبریک دهه امامت و ولایت و روز شهرداری و دهیاری ها اظهار داشت: واقعه غدیر خم از مسلمات بدیهی در میان مسلمانان به ویژه شیعه است و یک اتفاق نظر بین شیعه و اهل سنت در رابطه با این واقعه مهم است و می توان آن را به عنوان یکی از مظاهر وحدت در جامعه اسلامی دانست.

وی اضافه کرد: 263 میلیارد تومان اعتبار از محل تملک دارایی سرمایه ای استانی، ردیف های قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، سه درصد نفت و گاز و اعتبارات استانی به عمران و توسعه این شهرستان اختصاص یافت.

فرماندار کنگان از استاندار بوشهر که با حساسیت و تلاش شبانه روزی و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تقدیر کرد و گفت: این میزان اعتبار در 20 فصل و میان 42 دستگاه اجرایی این شهرستان توزیع می شود.

اعتبار اختصاص یافته در اجرای 148 پروژه عمرانی کنگان هزینه می شود.

وی با بیان اینکه کمیته برنامه ریزی شهرستان کنگان تعیین کننده خط مشی و کانون هدایتگری اهداف توسعه این شهرستان است، گفت: در جلسه های این کمیته با در نظر گرفتن اولویت ها و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها و تلاش دستگاه های اجرایی برای جذب تخصیص ها، نسبت به تقسیم اعتبارات در نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

263 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان کنگان تخصیص یافت

263 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان کنگان تخصیص یافت