مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 22:502023-06-26ورزشي

مربی ایتالیایی به کادر فنی نساجی مازندران اضافه شد


مارکو کیسر ایتالیایی با نظر سیدمهدی رحمتی، سرمربی و بعد از توافق با صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران، به مدت دو فصل به عنوان مربی بدنساز به این تیم پیوست.

- ایسنا/مازندران "مارکو کیسر" ایتالیایی با نظر سیدمهدی رحمتی، سرمربی و بعد از توافق با صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران، به مدت دو فصل به عنوان مربی بدنساز به این تیم پیوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیسر بعد از حضور در استقلال و همکاری با استراماچونی، فصل گذشته در تیم تراکتور تبریز حضور داشت.

وی سابقه کار در تیم های بلونو کالیچو سالرنیتانا کالچیو نوارا برتی و حضور در یک تیم فوتسال ایتالیا و همچنین در تیم والتا کشور مالت، اسفاکس تونس برکیکارا در پرمیر لیگ کشور مالت را در کارنامه دارد.

پیش از این نیز اشکان نامداری مربی دروازه بان ها، وحیدفاضلی، حنیف عمران زاده که در فصل گذشته در کادرفنی تیم آلومینیوم اراک در کنار سیدمهدی رحمتی حضور داشتند، پس از حضور رحمتی در نساجی به جمع سرخپوشان قائمشهری پیوستند.

همچنین در روزهای گذشته با نظر سیدمهدی رحمتی، حامدشیری کاپیتان چند فصل اخیر تیم نساجی، پس از خداحافظی از مستطیل سبز به جمع کادرفنی این تیم اضافه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی ایتالیایی به کادر فنی نساجی مازندران اضافه شد

مربی ایتالیایی به کادر فنی نساجی مازندران اضافه شد