مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 13:452023-06-25سياسي

امضای یک تفاهم نامه برای حدنگاری پیکره های آبی کشور


تفاهم نامه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و وزارت نیرو برای حدنگاری و صدور اسناد بستر آبراهه ها و پیکره های آبی کشور منعقد شد.

- تفاهم نامه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و وزارت نیرو برای حدنگاری و صدور اسناد بستر آبراهه ها و پیکره های آبی کشور منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، طی مراسمی با حضور حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، تفاهم نامه مشترکی جهت اتمام حدنگاری بستر آبراهه ها و پیکره های آبی کشور با رعایت حرائم آن ها بین دو دستگاه به امضاء رسید.

حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مراسم امضای این تفاهم نامه با اشاره به تکالیف ناشی از ماده 9 قانون جامع حدنگار مصوب سال 1393 که تمامی دستگاه های دولتی مکلفند برای املاک و اراضی تحت تولیت خود اسناد حدنگار یا تک برگ دریافت کنند، به تشریح اقدامات جهادی این سازمان در چند سال اخیر در حدنگاری و مستندسازی اراضی و املاک دولتی پرداخت.

بابایی گفت: تا کنون 170 هزار سند دفترچه ای مربوط به این اراضی و املاک به سند تک برگ و حدنگار تبدیل شده و طی یکی دو سال اخیر 150 هزار از املاک و اراضی دولتی فاقد سند رسمی، بعد از مستندسازی و طی مراحل قانونی سنددار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای یک تفاهم نامه برای حدنگاری پیکره های آبی کشور

امضای یک تفاهم نامه برای حدنگاری پیکره های آبی کشور