مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-02سياسي

مسئولیت پذیری کارکنان دستگاه قضا باعث پاسخگویی به حجم بالای مراجعات است


مسئولیت پذیری و احساس تکلیف کارکنان دستگاه قضایی است که باعث پاسخگویی به حجم بالای مراجعات در پرونده ها شده است و ارزش بالای کار اجازه تعریف مادی در ازای آن را نمی دهد.

- رییس کل محاکم تهران گفت: مسئولیت پذیری و احساس تکلیف کارکنان دستگاه قضایی است که باعث پاسخگویی به حجم بالای مراجعات در پرونده ها شده است و ارزش بالای کار اجازه تعریف مادی در ازای آن را نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، یحیی جعفری در نشست تخصصی با قضات مجتمع قضایی شهید بهشتی، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر از زحمات همکاران در انجام امور محوله تقدیر کرد.

رییس کل محاکم تهران در این جلسه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه امر قضا، سختی کار قضاوت و مشکلات معیشتی پرسنل شریف قضایی و اداری و عدم تناسب بین آن را غیر قابل انکار دانست.

مسئولیت پذیری و احساس تکلیف پرسنل دستگاه قضایی است که باعث پاسخگویی به حجم بالای مراجعات در پرونده ها شده است و ارزش بالای کار اجازه تعریف مادی در ازای آن را نمی دهد.

وی درباره راهکارهای کاهش ورودی پرونده و سختی کار در تهران عنوان کرد: برخی مشکلات قانونی و نیاز به اصلاح مقررات از جمله راهکار کاهش ورودی است و همچنین توجه به مشکلات اجتماعی و اقتصادی در جامعه به کاهش وارده کمک خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت پذیری کارکنان دستگاه قضا باعث پاسخگویی به حجم بالای مراجعات است

مسئولیت پذیری کارکنان دستگاه قضا باعث پاسخگویی به حجم بالای مراجعات است