مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 14:352023-06-28سياسي

توضیح بهزیستی فارس در خصوص مرکز نگهداری معلولان جهرم


اداره کل بهزیستی فارس در خصوص ادعای آزار معلولان در مرکزی نگهداری معلولان فاطمه الزهرا ی شهرستان جهرم، طی بیانیه ای توضیحاتی را ارائه داد.

- ایسنا/فارس اداره کل بهزیستی فارس در خصوص ادعای آزار معلولان در مرکزی نگهداری معلولان "فاطمه الزهرا"ی شهرستان جهرم، طی بیانیه ای توضیحاتی را ارائه داد.

اداره کل بهزیستی فارس در واکنش به انتشار مطلبی از سوی کمپین معلولین، در خصوص تخلفات مرکز نگهداری معلولان فاطمه الزهرای شهرستان جهرم ، بیانیه ای صادر کرد و برای انتشار در اختیار رسانه ها قرار داد.

در این بیانیه، اعلام شده است که بهزیستی بلافاصله پس از اطلاع پیرامون ادعای بدرفتاری با توانخواهان در مرکز یاد شده، در روز 24 خرداد امسال، نسبت به بازدید از آن مرکز با حضور مسئولان بازرسی و کارشناس توانبخشی استان، اقدام کرده است.

بهزیستی در بیانیه خود با یادآوری اینکه طی گزارش تیم اعزامی، آثار سوزاندن روی بدن توانخواهان نگهداری شده در این مرکز، مشاهده نشده، اضافه شده است که بررسی تصاویر یک ماهه قبل از تاریخ بازرسی دوربین مداربسته به بهزیستی شهرستان ابلاغ و اهمال در انجام وظایف محوله توسط یکی از مددیاران مرکز مسجل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح بهزیستی فارس در خصوص مرکز نگهداری معلولان جهرم

توضیح بهزیستی فارس در خصوص مرکز نگهداری معلولان جهرم