مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 20:502023-07-05سياسي

کتاب هایی درباره احمد متوسلیان


کتاب های «عروج از شاخه زیتون» و «ایستاده تا همیشه» درباره احمد متوسلیان به تازگی منتشر شده و همزمان با سالگرد ربوده شدن دیپلمات های ایرانی در لبنان معرفی می شوند.

- کتاب های عروج از شاخه زیتون و ایستاده تا همیشه درباره احمد متوسلیان به تازگی منتشر شده و همزمان با سالگرد ربوده شدن دیپلمات های ایرانی در لبنان معرفی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی انتشارات ایران در مطلبی نوشته است: 14 تیر ماه یادآور ربوده شدن یکی از فرماندهان بزرگ تاریخ دفاع مقدس و سه تن دیگر از دیپلمات های کشور عزیزمان ایران است که ذیل ماموریتی به لبنان رفته بودند.

در 14 تیر 1361 خودرو سفارت که حامل مسئولان سیاسی-نظامی ایران بود، هنگام ورود توسط حزب فالانژ لبنان متوقف شد و سرنشینان آن توسط نیروهای این گروه که تحت حمایت رژیم صهیونیستی بود، گروگان گرفته شدند و طبق آخرین اطلاعاتی که توسط فرمانده سپاه پاسداران اعلام شده توسط افراد این گروه به شهادت رسیدند.

با توجه به اهمیت نقش این شهید والامقام در سیر دوران دفاع مقدس انتشارات موسسه ایران دو کتاب با موضوع این شهید منتشر کرده و در دسترس علاقه مندان قرار داده است که در ادامه موضوعات این دو کتاب را مرور می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب هایی درباره احمد متوسلیان

کتاب هایی درباره احمد متوسلیان