مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-22سياسي

مشاجره بین زن و شوهر در خراسان جنوبی منجر به قتل مرد شد


مشاجره بین زن و شوهر باعث قتل مرد شد و در حال حاضر متهمان در بازداشت به سر می برند و بررسی ها ادامه دارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی دادستان زیرکوه گفت: مشاجره بین زن و شوهر باعث قتل مرد شد و در حال حاضر متهمان در بازداشت به سر می برند و بررسی ها ادامه دارد.

حجت الاسلام سید هادی حسینی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: زن و شوهری حدود ساعت 17 روز گذشته 30 تیرماه در شهرستان زیرکوه با یکدیگر به مشاجره پرداختند که نتیجه این درگیری منجر به قتل مرد شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در شهر آبیز از توابع شهرستان زیرکوه رخ داد، بیان کرد: روایت این اتفاق این گونه است که بعد از درگیری، سر مرد به میز تلویزیون خورده و سپس زن چندین مشت به همسرش می زند که در نتیجه همه این ضربات مرد فوت می کند.

دادستان زیرکوه در استان خراسان جنوبی گفت: با اطلاع برادر این زن به اورژانس، کادر درمان بعد از حضور در خانه، جسد مرد را به بیمارستان منتقل کردند.

حسینی ادامه داد: شکستگی و خراش و همچنین جای گاز با دندان، در سر مقتول مشاهده شد و متهم به همراه دو نفر دیگر که احتمال شراکت در قتل در مورد آن ها وجود دارد، در زندان به سر می برند.

وی با بیان اینکه هنوز پزشکی قانونی نظر قطعی خود را اعلام نکرده، اما طبق بررسی ها ضربه به سر باعث فوت شده است، تصریح کرد: متهم به قتل 31 سال و مقتول 35 سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاجره بین زن و شوهر در خراسان جنوبی منجر به قتل مرد شد

مشاجره بین زن و شوهر در خراسان جنوبی منجر به قتل مرد شد