مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-01اقتصادي

زمان عرضه کراس اوور جدید ایران خودرو


معاون ایران خودرو از عرضه محصول پروژه کراس اوور K125 در زمستان امسال خبر داد و تاکید کرد که این خودرو تمامی استانداردهای 85گانه را هم پاس می کند.

- جی پلاس ، اسفندماه سال 1398 بودکه برای اولین موضوع کراس اوور k125 توسط مدیرعامل وقت ایران خودرو (فرشاد مقیمی) مطرح شد.

طبق برنامه ریزی های در نظر گرفته در آن زمان، قرار بود کراس اوور K125 از بهمن سال 1399 عرضه شود؛ پس از آن در تیرماه سال 1399، اعلام شد که پروژه K125 با عمق داخلی سازی 90 درصد تا پایان سال 1400 در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته مدیر طراحی پروژه خودروی کراس اوور ایران خودرو، موتور این محصول نسل جدید EF7 پلاس توربوشارژ و دارای گیربکس شش سرعته داخلی سازی شده و انتقال قدرت دستی و اتوماتیک خواهد بود.

پلتفرم محصول کراس اوور ایران خودرو همان پلتفرم خودروی تاراست که از منظر ابعاد و مشخصات کاملا تغییر پیدا می کند و تبدیل به پلتفرمی جدید خواهد شد.

شهریور ماه سال 1400، وی (مدیر طراحی پروژه خودروی کراس اوور ایران خودرو) با بیان اینکه این پس از بررسی بر روی پلتفرم های موجود، پلتفرم خودروی تارا به عنوان پلتفرم پایه برای توسعه خودروی CUV انتخاب شده، اظهار کرد: در حال حاضر مرحله تعریف و هدف گذاری این پروژه انجام شده و در مرحله طراحی قرار دارد و در ادامه وارد مراحل صحه گذاری و صنعتی سازی خواهد شد و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان عرضه کراس اوور جدید ایران خودرو

زمان عرضه کراس اوور جدید ایران خودرو