مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-09سياسي

امام موسی کاظم(ع) به کار غیرمستقیم هدایت قلب انسان ها مشغول بودند


امام موسی کاظم(ع) به کار غیرمستقیم هدایت قلب های انسان ها مشغول بودند و از طرفی با آن مظلومیت خودشان به همه انسان ها ارشاد عملی می کردند که به فعالیت خودتان مشغول باشید و با خدای خودتان خلوت کنید تا بتوانید در راه سیر و سلوک به .

- ایسنا/خراسان رضوی یک کارشناس مذهبی گفت: امام موسی کاظم(ع) به کار غیرمستقیم هدایت قلب های انسان ها مشغول بودند و از طرفی با آن مظلومیت خودشان به همه انسان ها ارشاد عملی می کردند که به فعالیت خودتان مشغول باشید و با خدای خودتان خلوت کنید تا بتوانید در راه سیر و سلوک به سوی پرودگار از هرگونه کمالی برخوردار باشید.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم لواسانی در گفت وگو با ایسنا به مناسبت ولادت امام موسی کاظم(ع)، اظهار کرد: امام موسی کاظم(ع) فردی منصوب از جانب حق برای هدایت امت بودند و اینکه راه پیامبر اکرم(ص) را به عنوان وصی آن حضرت ادامه دهند و ولایت امیرالمومنین علی(ع) را نیز به عنوان ولی هر مومن تا روز قیامت تثبیت کنند.

وی افزود: هنگامی که امام موسی کاظم(ع) در زمان هارون الرشید با مشکلاتی مواجه بودند، با کمال سیاست و دقت بهترین راهی را که از جانب خدا موظف بودند برای هدایت امت طی کنند از استفاده می کردند که موظف به مبارزه مثبت، روبه رو شدن و مقابله به مثل نبودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام موسی کاظم(ع) به کار غیرمستقیم هدایت قلب انسان ها مشغول بودند

امام موسی کاظم(ع) به کار غیرمستقیم هدایت قلب انسان ها مشغول بودند