مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 18:202023-06-28سياسي

از 32 شهرستان خراسان رضوی فقط قطع برق 4 شهرستان مستثنی شده است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از 34 شهرستان خراسان رضوی فقط چهار شهرستان مستثنی شده اند و تعداد خاموشی ها در هفته در آن ها کاهش یافته است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از 34 شهرستان خراسان رضوی فقط چهار شهرستان مستثنی شده اند و تعداد خاموشی ها در هفته در آن ها کاهش یافته است.

سید هادی طباطبایی چهارشنبه، هفتم خرداد ماه، در حاشیه سفر به کاشمر و صحبت با تعدادی از کشاورزان که نسبت به خاموشی چاه موتورها اعتراض داشتند، با بیان اینکه شورای عالی امنیت ملی تصمیماتی را در خصوص خاموشی ها اتخاذ کرده، افزود: با توجه به محدودیت ها چاره ای جز خاموشی چاه موتورها نداریم.

وی افزود: در خصوص خاموشی چاه موتورها شهرستان های کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و یک شهرستان دیگر به شکلی ویژه تر دیده شده اند، به طوری که مقرر شده استان یک روز در میان قطعی برق داشته باشد ولی این چهار شهرستان هفته ای 2 روز قطعی خواهند داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی بیان کرد: این قطعی ها منظم و ثابت خواهد بود تا کشاورزان بدانند چه ساعت هایی قطعی برق خواهند داشت و بر اساس آن بتوانند برنامه ریزی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از 32 شهرستان خراسان رضوی فقط قطع برق 4 شهرستان مستثنی شده است

از 32 شهرستان خراسان رضوی فقط قطع برق 4 شهرستان مستثنی شده است