مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-21اجتماعي

نصب بیش از 15 هزار قطعه پرچم به مناسبت ماه محرم در معابر عمومی شهر ایلام


15 هزار و 300 قطعه پرچم در ابعاد مختلف به مناسبت ماه محرم و صفر در معابر عمومی شهر ایلام در حال نصب است.

- افشین مظفری شهردار ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: 15 هزار و 300 قطعه پرچم در ابعاد مختلف به مناسبت ماه محرم و صفر در معابر عمومی شهر ایلام در حال نصب بوده همچنین نصب پنج هزار پرچم در ابعاد 70*120 سانتیمتر در خیابان های اصلی و پرتردد شهر ایلام قبل از محرم شروع شده و تا ایام تاسوعا و عاشورا همه این پرچم ها به طور کامل نصب می شود.

وی افزود: 10 هزار متر طول پرچم ریسه ای سه گوش در بلوارها و میادین نصب شده و یا در حال نصب بوده و 300 پرچم اهتزازی در ابعاد یک در سه متر برای نصب در میل پرچم های میادین و پل های هوایی و روگذرها تا قبل از عاشورا انجام می گیرد.

شهردار ایلام ادامه داد: آماده سازی و آذین بندی میدان 22 بهمن محل اصلی اجرای برنامه های تاسوعا، عاشورا و شام غریبان با پرچم و بنرهای ویژه این ایام در دستور کار است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یکی از وظایف شهرداری در ایام مراسمات مذهبی آذین بندی و فضاسازی درون شهر بوده که یکی از کارهای این مجموعه به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم آب حوضچه میدان 22 بهمن نیز به رنگ قرمز به نشانه عزا و خون در می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب بیش از 15 هزار قطعه پرچم به مناسبت ماه محرم در معابر عمومی شهر ایلام

نصب بیش از 15 هزار قطعه پرچم به مناسبت ماه محرم در معابر عمومی شهر ایلام