مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-14سياسي

آرادان تشنه تر از همیشه/مردم از برخی اقدامات نمایشی گله مند هستند


امام جمعه آرادان با بیان اینکه بیشتر آب نمرود به گرمسار انتقال داده می شود در حالی که آرادان نیازمند آب بوده و تشنه تر از همیشه است، گفت: - حقابه آرادانی ها از نمرود داده نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه های نمازجمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) ضمن اشاره به نزدیکی ماه محرم و با بیان اینکه عزاداری سید الشهدا (ع) مردمی است و لذا باید همه دست به دست هم دهیم تا مساجد و تکایا را مهیا و آماده برگزاری محرم کنیم، ابراز کرد: در کنار این مردمی بودن، نیاز است که مسئولان، هیئت های مذهبی و … برنامه ریزی های لازم را صورت دهند تا شرایط عزاداری محرم به خوبی در شهرستان آرادان برگزار شود.

وی با بیان اینکه خون امام حسین (ع) و یارانشان در طول تاریخ همواره در جوشش است و مردم و به خصوص جوانان را به صحنه می آورد و برکات فراوانی دارد، افزود: عزاداری محرم برکات مادی و معنوی دارد و انسان را متحول می سازد اما باید توجه داشت که معرفت افزایی و شناخت امام حسین (ع) و حرکت ایشان در کنار عزاداری، اهمیت ویژه ای دارد.

امام جمعه آرادان در در دیگر بخش سخنان خود به مطالبات مردم در زمینه عمرانی اشاره کرد و گفت: بارها در همین تریبون بحث میدان ورودی آرادان را بیان کردیم و این مطالبه مردم را که به لحاظ ایمنی و تردد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرادان تشنه تر از همیشه/مردم از برخی اقدامات نمایشی گله مند هستند

آرادان تشنه تر از همیشه/مردم از برخی اقدامات نمایشی گله مند هستند