مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-07سياسي

ولی فقیه استمرار ولایت امیرالمومنین (ع) در غدیر خم است


امام جمعه فردیس با بیان اینکه غدیر امروز هم باید اجرا شود و امروز هم جاری و ساری است، گفت: ولایت فقیه استمرار ولایت امیرالمومنین (ع) در غدیر خم است.

- فردیس- امام جمعه فردیس با بیان اینکه غدیر امروز هم باید اجرا شود و امروز هم جاری و ساری است، گفت: ولایت فقیه استمرار ولایت امیرالمومنین (ع) در غدیر خم است.

به گزارش، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه فردیس با تبریک عید سعید غدیر اظهار کرد: علمای اهل سنت از جمله طبری که اولین مورخ مسلمان و سنی است کتابی به نام حدیث الولایه دارد که در آن از بیش از 75 طریق واقعه غدیر را اثبات می کند.

وی بیان کرد: اولین کسی که بعد از اینکه پیامبر دست امیرالمومنین (ع) را بالا آورد و به عنوان ولی و وصی خود معرفی کرد به امام علی (ع) تبریک گفت خلیفه دوم بود.

امام جمعه فردیس تصریح کرد: یک انحراف در فهم غدیر به وجود آمده است و آن اینکه این واقعه را در یک هزار و 400 سال پیش متوقف کنیم.

وی با بیان اینکه غدیر امروز هم باید اجرا شود و امروز هم جاری و ساری است، خاطرنشان کرد: ولایت فقیه استمرار ولایت امیرالمومنین (ع) در غدیر خم است.

حسینی با بیان اینکه امروز دشمنان به دلیل جود ولایت فقیه در ایران دلیل مأیوس و ناراحت هستند، گفت: نباید امامت و ولایت را به یک محدوده زمانی متوقف کرد و تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولی فقیه استمرار ولایت امیرالمومنین (ع) در غدیر خم است

ولی فقیه استمرار ولایت امیرالمومنین (ع) در غدیر خم است