مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 09:552023-06-27سياسي

تعاملات بخش خصوصی زمینه ساز توسعه روابط دوجانبه ایران و تاتارستان


استاندار آذربایجان شرقی از حمایت دولت جمهوری اسلامی ایران از توسعه روابط آذربایجان شرقی و جمهوری تاتارستان خبرداد و گفت: تعاملات بخش خصوصی زمینه ساز توسعه روابط دوجانبه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عابدین خرّم صبح سه شنبه در دیدار با رییس جمهور تاتارستان از حمایت دولت جمهوری اسلامی ایران از توسعه روابط استان آذربایجان شرقی با جمهوری خودمختار تاتارستان خبر داد و گفت: در سفر دوروزه رییس جمهور به استان، وقتی ارتباطات استان با جمهوری تاتارستان را مطرح کردم، آیت الله رییسی ضمن ابراز خرسندی، بر تبدیل این ارتباطات به تفاهم نامه های اجرایی و عملیاتی برای توسعه دو منطقه تاکید کرد.

وی با اشاره به سفر سال گذشته رییس جمهور تاتارستان به تبریز، گفت: رویکرد حمایتی و تشویقی جنابعالی نسبت به گسترش مناسبات با آذربایجان شرقی، کار ویژه ای را طلب می کند تا در آینده نزدیک، منجر به تفاهم نامه های خوبی شود که در میدان اجرا حاوی پیام باشد؛ در این رابطه خواهرخواندگی تبریز و قازان از سال 2009، زمینه خوبی می تواند فراهم سازد.

خرّم با اشاره به حضور جمعی از صاحبان صنایع، تولیدکنندگان و تجار آذربایجان شرقی در ترکیب هیأت اقتصادی این استان در سفر به تاتارستان، گفت: تعاملات بخش خصوصی دو طرف، زمینه همکاری و ارتباطات دوسویه را به صورت عملی آماده و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاملات بخش خصوصی زمینه ساز توسعه روابط دوجانبه ایران و تاتارستان

تعاملات بخش خصوصی زمینه ساز توسعه روابط دوجانبه ایران و تاتارستان