مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 23:452023-07-09اقتصادي

میزان مصرف برق ادارات از طریق کنتورهای هوشمند رصد می شود


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به پایش میزان مصرف برق در دستگاه های اجرایی، گفت: مصرف برق ادارات به صورت روزانه توسط کنتورهای هوشمند رصد می شود.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به پایش میزان مصرف برق در دستگاه های اجرایی، گفت: مصرف برق ادارات به صورت روزانه توسط کنتورهای هوشمند رصد می شود.

هیوا لهونیان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تمام ادارات استان باید مصرف برق خود را به میزان 30 درصد در ساعات اداری نسبت به سال 1400 و 60 درصد در ساعات غیر اداری نسبت به ساعات اداری روز جاری کاهش دهند در غیر این صورت با قطع برق مواجه می شوند.

وی بر الزام تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی بر کاهش مصرف برق تاکید و عنوان کرد: ادارات باید بر اساس مصوبه هیأت وزیران، مولدهای اضطراری خود را در ساعات پیک مصرف برق تا 15 شهریور از ساعت 10 تا 13 وارد مدار کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان ادامه داد: میزان کاهش مصرف برق ادارات و نهادها نیز توسط شرکت توزیع نیروی برق به صورت لحظه ای پایش و گزارش آن به صورت روزانه به استانداری اعلام می شود.

وی اضافه کرد: درصورت عدم رعایت مصرف برق تا سقف تعیین شده نسبت به قطع برق دستگاه های مربوطه اقدام و تنها پس از اخذ مجوز از استانداری مبنی بر رعایت سهمیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان مصرف برق ادارات از طریق کنتورهای هوشمند رصد می شود

میزان مصرف برق ادارات از طریق کنتورهای هوشمند رصد می شود