مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:062023-07-22اقتصادي

کارخانه آزمایش روی میز فروش قرار گرفت + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، از سال 83 که سازمان بازنشستگی کشوری با فروش سهام مدیریتی کارخانه آزمایش، این واحد تولیدی را به گروه صنعتی پیام واگذار کرد 19 سال می گذرد.

قدیمی ترین صورت مالی کارخانه آزمایش که در سامانه ناشران بورس قرار دارد به سال 84، یعنی یکسال پس از واگذاری بر می گردد.

براساس آن، کارخانه آزمایش در سال 84، مجموع کارگران دائم، موقت و تحت پوشش پیمانکار 1241 نفر بوده اند و این کارخانه 12 نوع کالای لوازم خانگی از جمله یخچال خانگی، فریزر، جاروبرقی، لباسشویی با تیراژ بالا تولید می کرده است.

با این کارخانه آزمایش با قرار گرفتن در سراشیبی سقوط با سرعت باور نکردنی رو به افول گذاشت و 4 سال بعد تنها 187 کارگر در آن فعال بودند، کارخانه آزمایش دهه نود را با تعطیلی کامل و اعتراضات کارگری آغاز کرد و سرانجام اردیبهشت ماه سال 97 پس از تشکیل مجمع عمومی فوق العاده، تصمیم بر انحلال کارخانجات صنعتی آزمایش گرفته شد در نامه آخرین مدیرعامل کارخانه،  فقدان سرمایه گذاری خارجی، زیان انباشته، عدم توانایی رقابت با محصولات خارجی از جمله دلایل این تصمیم بیان شده است.

پرونده کارخانه آزمایش که از نیمه دوم دهه نود تقریبا بسته شده بود با اعلام انحلال به فراموشی سپرده شد و کمتر کسی سراغی از کارخانه ای می گرفت که روزی پیشروترین محصولات لوازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه آزمایش روی میز فروش قرار گرفت + فیلم

کارخانه آزمایش روی میز فروش قرار گرفت + فیلم