مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 20:552023-06-25سياسي

هشدار فرماندار به باندبازی در شورا و شهرداری شهر مریوان


برخی در شهرداری باند تشکیل داده اند، آنها فکر می کنند اتفاقات شهرداری و شورای شهر بازی است، اینها نادان های بیش نیستند و با قطعیت به آنها هشدار می دهم دست از شارلاتان بازی خود بکشند و از حوادث عبرت بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مریوان، اسماعیل  احمدی فرماندار مریوان امروز در مراسم معارفه شهردار جدید مریوان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: بعد از اتفاقات اخیر در شهرداری و شورای شهر مریوان لازم است بنده توضیحاتی را جهت تنویر افکار عمومی عرض کنم.

  وی افزود: قبل از هر چیزی باید از مردم شریف شهرستان مریوان عذرخواهی کنم، چرا که این اتفاق باعث شد روح جمعی و وجدان عمومی شهروندان آسیب ببیند.

احمدی اذعان کرد: کسانی که مردم به آنها اعتماد کرده و به آنها رای داده بودند به این اعتماد خیانت کردند و بنده نیز در این ماجرا خودم را مقصر می دانم.

این ماجرای شهرداری یکی از تلخ ترین اتفاقات دوران مدیریتی ام بود که  بابت آن از مردم عذرخواهی می کنم.

احمدی با بیان اینکه این اتفاقات تلخ و ناراحت کننده بود، افزود: وجود فساد در یک سیستم اجرایی که مردم پشتیبان آن هستند جای بسی ناراحتی است زیرا دید و اعتماد مردم را به سیستم شهرداری منفی می کند اما از سوی دیگر امیداور کننده بود چرا که ثابت کرد دولت و حاکمیت  با کسی تعارف ندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فرماندار به باندبازی در شورا و شهرداری شهر مریوان

هشدار فرماندار به باندبازی در شورا و شهرداری شهر مریوان