مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 16:452023-07-10اقتصادي

اعطای وام به باشگاه های خصوصی و متقاضیان احداث اماکن ورزشی در نهاوند


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از پرداخت وام و تسهیلات تبصره 16 و 18 به باشگاه های خصوصی و طرح های ورزشی در شهرستان نهاوند خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از پرداخت وام و تسهیلات تبصره 16 و 18 به باشگاه های خصوصی و طرح های ورزشی در شهرستان نهاوند خبر داد.

سلیمان جوانمردی در این باره اظهار کرد: در راستای حمایت از باشگاه های خصوصی در سطح شهرستان، توسعه زیرساخت های ورزشی توسط بخش خصوصی و ایجاد اشتغال در حوزه ورزش، اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در قالب تبصره 16 و 18 اقدام به پرداخت وام و تسهیلات به باشگاه های خصوصی و متقاضیان اماکن ورزشی در تمامی رشته های ورزشی در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان نهاوند می کند.

وی افزود: وام تبصره 16 در دو مبلغ 150 میلیون تومان و 300 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصدی به باشگاه های ورزشی خصوصی دارای پروانه فعالیت پرداخت می شود و کسانی که وام 300 میلیون تومانی را دریافت می کنند، باید حتما برای یک نفر ایجاد اشتغال کنند.

جوانمردی تأکید کرد: تسهیلات تبصره 18، هم برای تجهیزات و توسعه باشگاه های خصوصی و هم برای اجرا و احداث طرح ها و اماکن ورزشی در سطح شهرستان پرداخت می شود که در تبصره 18 سود وام برای روستاها 4 درصد و برای شهرهای نهاوند، گیان، برزول و فیروزان 11 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای وام به باشگاه های خصوصی و متقاضیان احداث اماکن ورزشی در نهاوند

اعطای وام به باشگاه های خصوصی و متقاضیان احداث اماکن ورزشی در نهاوند